cry baby

2015-11-15
Ibland blir jag överumplad av känslor. Som att bli överkörd av ett tåg ungefär, fast.. med känslor. Jag vet att de allra flesta människor (jag mött iallafall) är extra sårbara vid vissa tillfällen och ibland kommer det lite hur som. Jag har så svårt att sära på det där "oj nu är jag bara sådär extra sårbar pga pms" eller något som faktiskt är "på riktigt".
 
Att jag faktiskt känner så för att jag är jag, och inte för att jag är extra sårbar på grund av knäppa hormoner. Ibland vet jag. Idag vet jag inte. Det stör mig verkligen from the bottom of my heart för jag vet inte om det är rätt tid att ta fighten mot känslorna eller bara go with the flow och dras ner ännu mer. För det som tar mina krafter mest är fighten mot känslor. Men det är väl just det. MOT.
 
Hur vet man skillnad på känslor.
Hur känns riktiga känslor och vilka är tillfälliga?
 
"the only thing worse than crying youself to sleep is crying youself not to sleep"

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!