should flee

2015-10-06
det är inte att jag inte vill berätta hur jag mår
det är för att jag inte förmår,
 
inte kan
kanske heller inte hann, 
för när känslorna kom
hann jag inte skriva innan jag kände precis tvärtom
 
jag kanske inte minns, för jag minns ingenting, från allting.
ibland tror jag att jag drömt mina ups and downs för det är så löjligt
löjligt att känna såhär dag in och dag ut
att få höra att alla känner det samma och att det kommer bli bra kommer inte få mig att ta mig i kragen 
 
om alla känner detta förstår jag inte hur människor orkar vakna upp på morgonen, kämpa.. leva
 
 
 
wish I could fly away from this madness
 
foto: Marcus Helldén 2015

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!